Η υπόθεση της δολοφονίας της Σταυρούλας Λεβεντάκη στα Χανιά εξακολουθεί να προκαλεί έντονες αντιδράσεις, ακόμη και μετά την ομολογία του βασικού κατηγορούμενου. Αυτή τη φορά στο επίκεντρο βρέθηκαν οι δημόσιες τοποθετήσεις της συζύγου του δράστη, οι οποίες προκάλεσαν την έντονη αντίδραση της οικογένειας του θύματος. Ο αδερφός της άτυχης γυναίκας, Γιάννης Λεβεντάκης, εμφανίστηκε ιδιαίτερα φορτισμένος στο «Πρωινό», εκφράζοντας την αγανάκτησή του για τις δηλώσεις της συζύγου του κατηγορούμενου, η οποία συνέχισε να αναφέρεται στη Σταυρούλα Λεβεντάκη ακόμη και μετά την παραδοχή της ενοχής από τον ίδιο τον σύζυγό της.
«Αντί να κάνει τον σταυρό της…»
Ο αδερφός της 52χρονης δεν έκρυψε την οργή του, δηλώνοντας χαρακτηριστικά: «Έχω να πω κάτι γι’ αυτή τη γυναίκα ότι κανονικά θα έπρεπε να κάνει τον σταυρό της που δεν την έχει σφάξει όσα χρόνια είναι μαζί που δηλώνει 20 χρόνια, και όχι να βγαίνει και να βρίζει την αδερφή μου». Η συγκεκριμένη τοποθέτηση ήρθε ως απάντηση στις δηλώσεις της συζύγου του κατηγορούμενου, η οποία, παρά τις εξελίξεις στην υπόθεση, επέμεινε να εκφράζεται αρνητικά για το θύμα. Παράλληλα, δείτε εδώ τη σοκαριστική στιγμή που τη μετέφερε με βαν.
Ο Γιάννης Λεβεντάκης σχολίασε επίσης την επιμονή της γυναίκας να συνεχίζει να αναφέρεται στην αδερφή του, παρά το γεγονός ότι ο σύζυγός της έχει ήδη ομολογήσει τη δολοφονία. Όπως είπε: «Ο έξυπνος παραδέχεται, ο ηλίθιος επιμένει. Ας κάνει ό,τι θέλει η κυρία αυτή». Με τη φράση αυτή θέλησε να δείξει ότι, κατά την άποψή του, η υπόθεση έχει πλέον πάρει τον δρόμο της Δικαιοσύνης και δεν υπάρχει περιθώριο για αμφισβήτηση των γεγονότων.
Ο αδερφός της Σταυρούλας στάθηκε ιδιαίτερα και στο θέμα της ποινής που θα επιβληθεί στον κατηγορούμενο, εκφράζοντας την ανησυχία του μήπως επαναληφθούν περιπτώσεις όπου καταδικασμένοι για βαριά εγκλήματα αποφυλακίζονται μετά από λίγα χρόνια. Όπως ανέφερε: «Να μην γίνει αυτό που γίνεται συνήθως με τους δράστες, να φάει μια ποινή και λόγω έτσι, λόγω αλλιώς να είναι σε 5-6 χρόνια έξω. Θέλω ισόβια με πολύ βασανιστικό τρόπο, όχι να φάει μόνο ισόβια». Η τοποθέτησή του αποτυπώνει την αγανάκτηση της οικογένειας, η οποία ζητά τη μέγιστη δυνατή τιμωρία για τον άνθρωπο που κατηγορείται ότι αφαίρεσε τη ζωή της αγαπημένης τους.
Η γνωριμία με τον κατηγορούμενο
Ο Γιάννης Λεβεντάκης αποκάλυψε ακόμη ότι προσωπικά είχε συναντήσει τον κατηγορούμενο μόνο μία φορά, λίγο καιρό πριν από το έγκλημα. «Εγώ τον γνώρισα δύο μήνες πριν, τρεις, που του έδωσε προφανώς η αδερφή μου το τηλέφωνό μου και με ρώτησε κάτι για το αυτοκίνητό του». Όπως εξήγησε, δεν είχε αναπτύξει ιδιαίτερη σχέση μαζί του, ούτε είχε παρατηρήσει κάτι που να προμήνυε τη μετέπειτα τραγική εξέλιξη.
Απαντώντας σε σχετικές ερωτήσεις, ο αδερφός της Σταυρούλας ανέφερε πως, από όσα γνώριζε, οι σχέσεις της με την οικογένεια του κατηγορούμενου ήταν μέχρι τότε φυσιολογικές. «Όχι, και ίσα ίσα θεωρούσα ότι είχαν καλές σχέσεις γιατί ερχόταν η γυναίκα του στο πατρικό σπίτι, έβγαινε η αδερφή μου, μιλούσαν». Παράλληλα, σημείωσε πως η αδερφή του του είχε εκφράσει μόνο παράπονα σχετικά με την κατάσταση του σπιτιού που είχε νοικιάσει στον συγκεκριμένο άνδρα. «Το μόνο που ξέρω είναι ότι ήταν στεναχωρημένη γιατί έβλεπε λερωμένο το σπίτι κλπ».
Η δημόσια παρέμβαση της συζύγου του κατηγορούμενου αποτέλεσε αφορμή για τη νέα αντιπαράθεση. Σε τηλεοπτική της συνέντευξη είχε χαρακτηρίσει τη Σταυρούλα Λεβεντάκη «περίεργη» και «παράξενη», ενώ αναφερόμενη στις φήμες περί πιθανής σχέσης του συζύγου της με το θύμα είχε δηλώσει: «Να κάνει σχέση αυτός με αυτή; Η σχέση μας είναι άριστη. Το ερωτικό δηλαδή, όχι να το σκεφτώ, αηδιάζω. Και πώς ήταν αυτή. Ο άνδρας μου δεν κοίταξε ποτέ άλλη γυναίκα. Όχι τώρα τελευταία που είμαστε 20 χρόνια, ούτε στην αρχή που ήταν και πιο νέος». Παράλληλα, σύμφωνα με στοιχεία της δικογραφίας, σε συνομιλία που φέρεται να είχε με τον σύζυγό της πριν από τη σύλληψή του, είχε χαρακτηρίσει τη Σταυρούλα Λεβεντάκη «πατσαβούρα», γεγονός που προκάλεσε ακόμη μεγαλύτερη αγανάκτηση στους συγγενείς του θύματος.