15 Διάσημα Λογότυπα με Κρυμμένα Μηνύματα που Ποτέ δεν Προσέξατε!
Όπως φαίνεται τα πιο γνωστά λογότυπα του κόσμου εσκεμμένα σχεδιάστηκαν για να αναδείξουν κάτι περισσότερο από απλή ομορφιά. Στην πραγματικότητα, σε μερικές περιπτώσεις κάθε γραμμή, καμπύλη και χρώμα κρύβει κάποιο νόημα. Δείτε 15 διάσημα λογότυπα με κρυμμένο νόημα που δεν είχαμε παρατηρήσει ποτέ ξανά. Συναρπαστικό!
Hyundai
Πολλοί υποστηρίζου…
Όπως φαίνεται τα πιο γνωστά λογότυπα του κόσμου εσκεμμένα σχεδιάστηκαν για να αναδείξουν κάτι περισσότερο από απλή ομορφιά. Στην πραγματικότητα, σε μερικές περιπτώσεις κάθε γραμμή, καμπύλη και χρώμα κρύβει κάποιο νόημα.
Δείτε 15 διάσημα λογότυπα με κρυμμένο νόημα που δεν είχαμε παρατηρήσει ποτέ ξανά. Συναρπαστικό!
Hyundai
Πολλοί υποστηρίζουν ότι το λογότυπο της νοτιοκορεατικής εταιρείας Hyundai είναι απλά το πρώτο γραμμα του ονόματός της. Αλλά στην πραγματικότητα, το γράμμα ’Н’ συμβολίζει δύο ανθρώπους. Έναν πελάτη και ένα αντιπρόσωπό της εταιρείας που κάνουν χειραψία.
Adidas
Το όνομα Adidas προέρχεται από την ιδρυτή της τον Adolf Dassler. Το λογότυπο της εταιρείας έχει αλλάξει κατά καιρούς, αλλά πάντα συμπεριλάμβανε τρεις λωρίδες. Η τρέχουσα διαμόρφωση είναι τρεις λωρίδες σε γωνία που σχηματίζουν ένα τρίγωνο. Συμβολίζει ένα βουνό, που με τη σειρά του αντιπροσωπεύει τις προκλήσεις που οι αθλητές έχουν να ξεπεράσουν.
Apple
Ο Rob Yanov, ο σχεδιαστής του διάσημου λογότυπου του μήλου της εταιρείας Apple, εξήγησε πως σκέφτηκε την ιδέα: “Αγόρασα μια σακούλα με μήλα, τα τοποθέτησα σε ένα μπολ και πέρασα μια εβδομάδα προσπαθώντας να ζωγραφίσω κάτι πιο απλό. Το να δαγκώσω ένα μήλο ήταν μέρος ενός πειράματος, και εντελώς τυχαία συνειδητοποίησα ότι αυτή η δαγκωματιά (bite) ακουγόταν το ίδιο με τον όρο τον υπολογιστών ‘byte’”.
Sony Vaio
Τα πρώτα δύο γράμματα του λογότυπου της Sony Vaio δημιουργούν ένα κύμα που συμβολίζουν ένα αναλογικό σήμα, ενώ τα δύο τελευταία είναι παρόμοια με τους αριθμούς 1 και 0, που είναι σύμβολα του ψηφιακού σήματος.
Amazon
Με μια πρώτη ματιά το λογότυπο της Amazon δε φαίνεται να έχει κάτι το ιδιαίτερο. Αλλά σχεδιάστηκε με τη φιλοσοφία της εταιρείας. Το πορτοκαλί βέλος είναι παρόμοιο με ένα χαμόγελο, και η εταιρεία θέλει οι πελάτες της να είναι ευχαριστημένοι. Το βέλος επίσης ξεκινάει από το γράμμα ‘A’ και φτάνει μέχρι το ‘Ζ’, υποδηλώνοντας ότι η εταιρεία πουλάει ότι μπορεί να σκεφτεί κανείς.
Toyota
Πολλοί συγκρίνουν το λογότυπο της γιαπωνέζικης εταιρείας αυτοκινήτων Toyota με την στερεοτυπική εικόνα ενός καουμπόη να φοράει ένα καπέλο. Αλλά στην πραγματικότητα αντιπροσωπεύει το μάτι μιας βελόνας όπου την διαπερνάει μια κλωστή. Είναι μια νύξη του παρελθόντος της εταιρείας που παλιά παρήγαγε μηχανές πλέξης. Ωστόσο, κάθε ένα γράμμα του λογότυπου συλλαβίζουν το όνομα της εταιρείας.
Continental
Η Continental, μία διάσημη εταιρεία παραγωγής ελαστικών αυτοκινήτου, έχει ένα λογότυπο, όπου τα πρώτα δύο γράμματα απεικονίζουν ένα τροχό ενός αυτοκινήτου.
Formula 1
Αν κοιτάξετε προσεκτικά το κενό λευκό χώρο ανάμεσα στο γράμμα ‘F’ και τις κόκκινες ρίγες, θα δείτε τον αριθμό 1. Οι κόκκινες ρίγες απεικονίζουν επίσης την ταχύτητα των αμαξιών της Formula 1.
Το λογότυπο της ιστοσελίδας Pinterest, όπου χρήστες “καρφιτσώνουν” αγαπημένες φωτογραφίες τους, έχει ένα κρυμμένο “καρφί” στο γράμμα ‘P’.
Beats
Η εταιρία Beats, που παράγει ακουστικό εξοπλισμό στις ΗΠΑ, χρησιμοποιεί στο λογότυπό της ένα γράμμα ’B’ που φαίνεται σαν ένα άτομο να φοράει ακουστικά.
Toblerone
Η Toblerone, η διάσημη σοκολατοποιία που βρίσκεται στην πόλη Μπερν της Ελβετίας, έχει στο σήμα της μια σιλουέτα μιας αρκούδας, προς τιμήν του γεγονότος ότι η πόλη Μπερν αποκαλείται μερικές φορές η πόλη της αρκούδας.
BMW
Συχνά πιστεύεται ότι το κεντρικό τμήμα του λογότυπου της BMW συμβολίζει τα περιστρεφόμενα πτερύγια ενός αεροπλάνου, σύμφωνα με την πρώιμη ιστορία της εταιρείας στην αεροπορική τεχνολογία. Στην πραγματικότητα είναι απλά ένα μέρος της Βαυαρικής σημαίας, η περιοχή της Γερμανίας από όπου η εταιρεία προέρχεται.
LG
Το λογότυπο της νοτιοκορεάτικης εταιρεία ηλεκτρονικών LG είναι μια εικόνα ενός προσώπου. Σύμφωνα με την εταιρεία, αυτό αποτελεί φιλοδοξία της εταιρείας να διατηρήσει ανθρώπινες σχέσεις με τους πελάτες της.
Coca-Cola
Το διάσημο λογότυπο της Coca-Cola, το κενό ανάμεσα στα γράμματα ’O’ και ’L’, μπορεί κάποιος να διακρίνει τη σημαία της Δανίας. Εντελώς από σύμπτωση, η εταιρεία έχει χρησιμοποιήσει αυτό καθαρά ως μέρος μάρκετινγκ στις Σκανδιναβικές χώρες.
Credit: brightside.me
Πηγή